Anti-stress

L’estrès i l’ansietat, es poden combatre a través dels aliments

General Comments (0)

Amb el ritme de vida que portem tots plegats, és inevitable patir estrès. Segur que en algun moment has pogut sentir alguns dels símptomes que el nerviosisme i la ansietat ens provoquen.

Per aquest motiu, et proposem 10 aliments anti estrès:

te-verde31- Te verd

El te verd conté potents antioxidants que ajuden molt a tenir l’estat d’ànim positiu, causant un efecte calmant sobre la ment i el cos. Els efectes positius del te verd es donen més entre les persones que no beuen alcohol ni fumen.

 

2- Nabius

Contenen gran quantitat d’antioxidants que ajuden a reduir el nivell d’estrès. Els nabius també contenen vitamina C i vitamina E, juntament amb minerals com el magnesi, que també són útils per reduir l’estrès. El consum regular de nabius t’ajuda en el tractament de trastorns de l’estat d’ànim, la depressió i l’insomni.

3- Llet

Un got de llet proporciona una bona quantitat d’antioxidants. La vitamina A, vitamina D, el calci i les proteïnes que es troben en la llet, combaten els radicals lliures que s’alliberen quan tens estrès, ajudant a calmar-te. La millor manera de començar el dia és amb un plat de cereal de gra sencer amb llet baixa en greix. És el millor esmorzar de lluita contra l’estrès.

Espinacs4- Espinacs

Els vegetals verd fosc com els espinacs són rics en vitamines C, A i B. Aquest vegetal, conté una bona quantitat de minerals com calci, potassi, magnesi i fòsfor, que redueixen les hormones de l’estrès en el cos i estabilitzen l’estat d’ànim .

5- Ametlles

Gràcies a la vitamina E, la vitamina B, el magnesi, el zinc i els olis saludables que són una excel·lent font de fibra, les ametlles redueixen la pressió arterial i augmenten el teu nivell d’energia.

xocolata-016- Xocolata negra

El consum d’una mica de xocolata negra al dia pot reduir enormement el nivell d’hormones d’estrès presents en el cos. La xocolata conté magnesi, que és un mineral que lluita contra l’estrès, la fatiga, la depressió i la irritabilitat.

 

7- Salmó

Els àcids grassos omega-3 del salmó augmenten la serotonina (que t’ajuda a sentir-te feliç) i regulen les hormones de l’estrès com el cortisol i l’adrenalina. El recomanable és menjar un parell de porcions de salmó a la setmana.Salmó

8-Arròs

L’arròs integral conté una bona quantitat de vitamines del grup B, que són molt importants en el manteniment de les cèl·lules, teixits i òrgans. Quan el cos rep la quantitat adequada de vitamines B, acumula menys estrès i pateix menys trastorns de l’estat d’ànim.

aguacate9- Alvocat

Gràcies als seus nutrients, l’alvocat regula les hormones de l’estrès, mantenint els nervis i les cèl·lules del cervell sanes. El consum diari d’un alvocat redueix significativament el nivell de pressió arterial i redueix el nivell de l’hormona de l’estrès.

 

10- Civada

A més de ser fàcil de preparar i tenir un sabor molt bo, la civada és una fibra que ajuda a aquelles persones que volen baixar de pes, ja que és bona per reduir els nivells d’ansietat: els qui consumeixen civada queden satisfets amb el seu sabor i amb la pèrdua de gana.

Esperem que aquesta informació et sigui útil i t’animis a incorporar aquests aliments a la tema dieta!

Pin It

» General » L’estrès i l’ansietat, es poden...
On 7 febrer 2016
By
, , , , , , , , , ,

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

« »